Mina Mörka Tankar

Direktlänk till inlägg 4 mars 2015

Andra dagen som 16-åring kan gärna få vara över nu

Av Lotus - 4 mars 2015 10:27

Såå....Andra dagen som 16:åring och det blev ett rent helvete.

Så ja, igår fyllde jag år. Blev äntligen 16 år så nu kan jag börja övningsköra, Och gårdagen var jävligt härlig.  Fick till och med spendera natten med min älskade och det va jävligt nice.

Men idag började och fortsatte i ett helvete och det blir fan bara värre och värre.

Jag vaknade med huvudvärk och ville fan inte lämna sängen, jag ville bara ligga kvar där och sova bort hela dagen. Jag kände redan då att jag inte ville ha denna dag. Men det bestämmer inte jag över så just nu är jag i skolan iallafall.

Just nu känner jag mig så jävla trött...men inte tröttheten som sömn kan fixa. Det är tröttheten som kommer efter att få så satans jävla mycket grejer man måste göra och det blir bara mer och mer. Det är den tröttheten som kommer när man plussar ihop det med att man stressar hela tiden och sedan ljuger för sig själv att man aldrig stressar. Det är tröttheten som gör att även fast man har så jävla mycket att göra så lägger man sig i sängen och sover. För just nu vill jag bara lämna all denna jävla skit bakom mig och gå här ifrån, för fan asså! om jag kunde skulle jag ta min ryggsäck och bara gå här ifrån. Men jag kan inte, jag sitter fan fast här i helveteshålan. 

Jag vill så gärna ha min älskling vid mig och jag vill hänga med polare. Men det går inte så jävla bra när jag samtidigt bara vill bli lämnad ifred. Jag är också hungrig som fan och jag har snart lunch, men jag kommer inte käka för jag orkar inte vara ensam runt en massa folk.  

Jag är trött på det mesta, kan någon lätta på trycket? Jag sitter i en cell och du har kastat bort nyckeln.

Andra dagen som 16-åring kan gärna få vara över nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotus - 21 november 2016 16:17

Tjenare, minns någon att denna blogg fanns? För det hade jag fan nästan glömt! Hursomhälst så kände jag för att bara göra ett snabbt och kort inlägg...för att jag vill helt enkelt. Så hur mår jag? Jo du det är en bra jävla fråga. Jag fightar min de...

Av Lotus - 28 mars 2016 10:34

jag ville bara få ut en kort sak lite fort här bland alla mina nedstämda och negativa inlägg. Nej jag mår inte helt bra, det kommer jag förmodligen aldrig att göra. För jag har en grov form av depression och socialfobi/ångest. Det är saker som gör m...

Av Lotus - 23 januari 2016 17:57

HAHAHAHAHA!!! Rösterna gillar att snacka va?! Don't worry. I'm alright, i'm FINE!! ...

Av Lotus - 1 januari 2016 17:03

Wooow mitt liv kunde inte vara mer skrivat än vad det är just nu...   Hej igen! Här är jag igen...efter typ 5-6 månader. Och du vet vad det betyder....jag mår "fantastiskt"(med en gnutta sarkasm). Nu låt mig förklara vad som har skett den senaste...

Av Lotus - 23 augusti 2015 00:07

Så...det är en dag kvar sen börjar jag på gymnasiet. Det ser jag faktist fram emot. Men såklart, jag skriver ju här så då kommer jag ju inte skriva omdet jag anser bra med att börja gymnasiet. Nej nej. Jag är här igen för att skriva ut att jag mår/...

Sök i bloggen

Presentation


Det här är en plats för mina jobbiga tankar.
Allt jag skriver är sant.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lyssna På Musik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards