Mina Mörka Tankar

Direktlänk till inlägg 8 juni 2015

Tortyr

Av Lotus - 8 juni 2015 12:37

Har du nån gång viljat ta tag i någon person som du verkligen avskyr, släpa till ett avlägset skjul där ingen annan är och sedan ta en tång och dra ut varje nagel på personen. Låta hen sitta fastspänd i en stol, skrikandes, blodig. Har då nån gång bara viljat flippa ur, skrika så högt du kan och sänka vareda jävel som försöker ställa sug i din väg. För det kan jag säga, det har jag viljat göra många gånger och ibland ångrar jag att jag inte har tagit chansen att göra det när jag väl fått den. Att visa för dom jävlarna som så länge plågat din mentala hälsa, visa dom att man inte ska putta en lugn person över gränsen. För att se dom som tror att dom kan bete sig hur som hälst i mer skräck än vad dom kan tänka sig...den tanken, den njuter jag av så extremt mycket.

 

Tycker du fortfarande att du är så annorlunda?

 

 

 
 
Maria

Maria

19 juli 2015 19:03

Känner igen den känslan.
Har själv velat det många gånger,
men det starkaste man kan göra.
Är att gå därifrån och göra tvärtom.
Att visa motsatsen genom att inte hata tillbaka.
Då tröttnar de till slut.
När man inte bryr sig längre.
Visa dem att ingen kan trampa på dig.
Du är en fighter:)<3


http://cherrypeak.bloggplatsen.se

Lotus

10 januari 2016 13:30

Men då undrar jag, är det värt att vända andra kinden till hela tiden? När det tär på ens inre? och för varje gång man försöker ignorera alla som hackar på en själv eller på nån man älskar så känner man hur mer instabil man blir, så instabil att man går ut i skogen på natten och skriker, skrattar och gråter tills man inte har någon röst och ork kvar?
Är det jämt värt det om det är priset får betala?

 
Maria

Maria

19 juli 2015 20:03

Det är inte lätt,
men du måste få säga ifrån
och bra människor lyssnar på varann.
Om de inte kan förstå dig så bryt kontakten med dem.
Du förtjänar bra människor omkring dig
och som älskar dig för den du är och finns där.
Inte såna som trycker ner dig <3

http://cherrypeak.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotus - 21 november 2016 16:17

Tjenare, minns någon att denna blogg fanns? För det hade jag fan nästan glömt! Hursomhälst så kände jag för att bara göra ett snabbt och kort inlägg...för att jag vill helt enkelt. Så hur mår jag? Jo du det är en bra jävla fråga. Jag fightar min de...

Av Lotus - 28 mars 2016 10:34

jag ville bara få ut en kort sak lite fort här bland alla mina nedstämda och negativa inlägg. Nej jag mår inte helt bra, det kommer jag förmodligen aldrig att göra. För jag har en grov form av depression och socialfobi/ångest. Det är saker som gör m...

Av Lotus - 23 januari 2016 17:57

HAHAHAHAHA!!! Rösterna gillar att snacka va?! Don't worry. I'm alright, i'm FINE!! ...

Av Lotus - 1 januari 2016 17:03

Wooow mitt liv kunde inte vara mer skrivat än vad det är just nu...   Hej igen! Här är jag igen...efter typ 5-6 månader. Och du vet vad det betyder....jag mår "fantastiskt"(med en gnutta sarkasm). Nu låt mig förklara vad som har skett den senaste...

Av Lotus - 23 augusti 2015 00:07

Så...det är en dag kvar sen börjar jag på gymnasiet. Det ser jag faktist fram emot. Men såklart, jag skriver ju här så då kommer jag ju inte skriva omdet jag anser bra med att börja gymnasiet. Nej nej. Jag är här igen för att skriva ut att jag mår/...

Sök i bloggen

Presentation


Det här är en plats för mina jobbiga tankar.
Allt jag skriver är sant.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lyssna På Musik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards