Mina Mörka Tankar

Alla inlägg under augusti 2015

Av Lotus - 23 augusti 2015 00:07

Så...det är en dag kvar sen börjar jag på gymnasiet. Det ser jag faktist fram emot.

Men såklart, jag skriver ju här så då kommer jag ju inte skriva omdet jag anser bra med att börja gymnasiet. Nej nej. Jag är här igen för att skriva ut att jag mår/börjar må piss av någon anledning.

Så...klockan är runt 00:10 och jag sitter uppe i mitt rum som är lika varmt som helvetet och svettas som fan! Jag kan inte sova på grund av det, och på grund av att jag helt enkelt inte är tillräckligt trött......Suprice!

Men det är intr det värsta, nej! För jag måste gå upp klockan 5:30 för att bli van med att vakna tidigt och för att få in en rutin så jag hinner med bussen på måndag. Men nej, sova får jag ju inte göra tycker min hjärna -.-  Inte ens fucking Mary funkar att få mig trött....

Och det hjälpte ju fan inte att jag blev as törstig helt jävla plötsligt!!

 

Märks det att jag är frustrerad?

FÖR DET ÄR JAG!

 

ffs......har väll inget annat val än att pröva igen....

Sök i bloggen

Presentation


Det här är en plats för mina jobbiga tankar.
Allt jag skriver är sant.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lyssna På Musik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards