Mina Mörka Tankar

Direktlänk till inlägg 21 november 2016

Min situation

Av Lotus - 21 november 2016 16:17

Tjenare, minns någon att denna blogg fanns? För det hade jag fan nästan glömt!
Hursomhälst så kände jag för att bara göra ett snabbt och kort inlägg...för att jag vill helt enkelt.
Så hur mår jag? Jo du det är en bra jävla fråga. Jag fightar min depression dag in och dag ut men det är inte bara det. Enligt en vän till mig som läser psykologi så har jag inre stress, vilket låter helt logiskt med tanke på hur jag mår. Sen är mina sömnsvårigheter värre än nånsin men med hjälp av min naturliga medicin så löser jag det problemet. Jag håller även på att totalt bränna ut mig pga skolan men det är inget jag kan fixa, det är bara att kämpa på och hoppas att jag inte springer in i väggen, vilket det känns som att jag just nu gör för jag är konstant trött och känner mig aldrig utvilad och jag orkar verkligen inte göra nånting som är fysiskt eller mentalt ansträngande.
Men inte bara dåliga saker finns att säga atm, nejdå!
Jag vet hur jag ska fortsätta fram, jag vet vad jag vill och jag vet vad min dröm är och hur jag ska ta mig dit. Sen så har jag två jättebra och nära vännet som hjälper mig. En av dom två är min föredetta flickvän, har skrivit lite om henne för länge sen och tror jag kallade henne för min ängel. Hon har iallafall återvänt till mitt liv, dock inte som flickvän men som min allra närmaste och bästa vän, kunde inte varit gladare åt det.

Så generellt sett mår jag bra, jag vet vad jag gör och vart jag är påväg. Men jag mår samtidigt piss pga att jag håller på att bli utbränd och för att min inre stress dödar mig inombords

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotus - 28 mars 2016 10:34

jag ville bara få ut en kort sak lite fort här bland alla mina nedstämda och negativa inlägg. Nej jag mår inte helt bra, det kommer jag förmodligen aldrig att göra. För jag har en grov form av depression och socialfobi/ångest. Det är saker som gör m...

Av Lotus - 23 januari 2016 17:57

HAHAHAHAHA!!! Rösterna gillar att snacka va?! Don't worry. I'm alright, i'm FINE!! ...

Av Lotus - 1 januari 2016 17:03

Wooow mitt liv kunde inte vara mer skrivat än vad det är just nu...   Hej igen! Här är jag igen...efter typ 5-6 månader. Och du vet vad det betyder....jag mår "fantastiskt"(med en gnutta sarkasm). Nu låt mig förklara vad som har skett den senaste...

Av Lotus - 23 augusti 2015 00:07

Så...det är en dag kvar sen börjar jag på gymnasiet. Det ser jag faktist fram emot. Men såklart, jag skriver ju här så då kommer jag ju inte skriva omdet jag anser bra med att börja gymnasiet. Nej nej. Jag är här igen för att skriva ut att jag mår/...

Av Lotus - 27 juli 2015 00:56

Hmm...Jag ska inte säga att jag är överraskad.  Just nu sitter jag i mitt rum, som jag precis har möblerat om, och är nere på botten igen. Inteligent som jag är så har kag en spellista på spotify som jag har döpt till "Depplåtar". Den gör juinte di...

Sök i bloggen

Presentation


Det här är en plats för mina jobbiga tankar.
Allt jag skriver är sant.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lyssna På Musik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards