Mina Mörka Tankar

Direktlänk till inlägg 8 juni 2015

Jag bara vet inte...

Av Lotus - 8 juni 2015 12:54

Det va ett bra tag sen jag behövde skriva här nu. Men idag kommer det två inlägg på rad tyvärr.

Jag behövde bara säga detta, har tänkt på det i 2 dagar nu och vill inte börja gräva ner mig i det. Men efterson jag är här antar jag att drt redan är för sent.

Jag fungerar på ett konstigt sätt, det har jag gjort hela mitt liv och det förstör så jävla mycket för mig. Jag lever i en ständug kännsla av att göra rätt känns fel. Att när jag får ett val så känns det mer fel att välja det som är rätt, än att välja vad som är fel. Detbär därför jag inte kan gråta när jag borde, det är därför jag har svårt att säga förlåt till vissa, det är därför jag har svårt att säga tack, det är därför jag inte kan göra det som är "moraliskt rätt". För det känns fel och när jag hamnar i en sån situation får jag panik, som sedan leder till ångest. Sen är allt bara kaos och jag vill inget hällre än att bara gå iväg, försvinna, till nån helt annan plats.

Det är därför jag alltid gör fel, det är därför jag alltid tar den sämre och mörkare vägen.

Tur att jag har min älskling som alltid kan visa mig den ljusa, bättre vägen och alltid får mig att göra det som är bra. Tyvärr så funkar det inte alltid.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotus - 21 november 2016 16:17

Tjenare, minns någon att denna blogg fanns? För det hade jag fan nästan glömt! Hursomhälst så kände jag för att bara göra ett snabbt och kort inlägg...för att jag vill helt enkelt. Så hur mår jag? Jo du det är en bra jävla fråga. Jag fightar min de...

Av Lotus - 28 mars 2016 10:34

jag ville bara få ut en kort sak lite fort här bland alla mina nedstämda och negativa inlägg. Nej jag mår inte helt bra, det kommer jag förmodligen aldrig att göra. För jag har en grov form av depression och socialfobi/ångest. Det är saker som gör m...

Av Lotus - 23 januari 2016 17:57

HAHAHAHAHA!!! Rösterna gillar att snacka va?! Don't worry. I'm alright, i'm FINE!! ...

Av Lotus - 1 januari 2016 17:03

Wooow mitt liv kunde inte vara mer skrivat än vad det är just nu...   Hej igen! Här är jag igen...efter typ 5-6 månader. Och du vet vad det betyder....jag mår "fantastiskt"(med en gnutta sarkasm). Nu låt mig förklara vad som har skett den senaste...

Av Lotus - 23 augusti 2015 00:07

Så...det är en dag kvar sen börjar jag på gymnasiet. Det ser jag faktist fram emot. Men såklart, jag skriver ju här så då kommer jag ju inte skriva omdet jag anser bra med att börja gymnasiet. Nej nej. Jag är här igen för att skriva ut att jag mår/...

Sök i bloggen

Presentation


Det här är en plats för mina jobbiga tankar.
Allt jag skriver är sant.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lyssna På Musik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards