Mina Mörka Tankar

Alla inlägg under mars 2016

Av Lotus - 28 mars 2016 10:34

jag ville bara få ut en kort sak lite fort här bland alla mina nedstämda och negativa inlägg.
Nej jag mår inte helt bra, det kommer jag förmodligen aldrig att göra. För jag har en grov form av depression och socialfobi/ångest. Det är saker som gör mitt liv skapligt mycket svårare och jobbigare fast sakna men säkert lär jag mig att leva med det.
Nu har det blivit lite ljusare för mig iallafall. Det är mycket i mitt liv som har börjat gå frammåt en hel del och jag ser en rätt ljus framtid framför mig, som jag inte har sett på 8 månader, och det är skönt.
Jag är bara orolig att nåt ska gå åt skogen och jag ska hamna på ruta ett igen. Men jag försöker att inte oroa mig för mycket och istället så njuter jag av det bra saker som faktiskt finns i mitt liv just nu.

Så tills nästa gång, som jag hoppas inte kommer. Ha det gött allesammans!

Sök i bloggen

Presentation


Det här är en plats för mina jobbiga tankar.
Allt jag skriver är sant.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lyssna På Musik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards