Mina Mörka Tankar

Direktlänk till inlägg 20 juli 2015

Utbrott

Av Lotus - 20 juli 2015 18:06


Det är kul hur dagen som ska bli den bästa på 2 veckor vänder och blir den värsta på 2 sekunder.

 

Låt mig förklara. Jag är i en liten by 12 mil ifrån där jag och min älskling bor. Jag har varit här i 2 veckor och har haft det extremt tråkigt och ensamt nu när inte hon är här, men det var planerat att hon skulle komma hit idag. Egentligen så skulle hon vara här med tåg om 20 minuter. Men klart som fan att det inte blev så. För det tåget hon skulle åka med, tillsammans med alla andra satans jävla tåg som åkte idag var fulla!

Och det fick jag veta precis efter att jag hade gjort mig klar för att ta emot henne...min reaktion?

 

Jag kastade ner mobil i golvet så den slets ur laddaren och spräckte hela skärmen samt LCD:n. Jag vända upp-och-ner på sängen som jag fixade till dagen innan. Jag slet av mig min nya tröja samt hennes väst som jag satt på mig bara för att vara lite extra snygg när hon kom. Kastade popcorna jag hade gjort, skrek  högt jag kunde och spottade på golvet.

 

Nu sitter jag i min fotölj, förbannad för att dagen blev ett helvete.  Framför mig har jag två dagar som skulle bli dom bästa men nu kommer bli dom tråkigaste, ensammaste och jobbigaste dagarna hittils. Jag är bara glad att jag ska hem på Onsdag igen. Då tänker jag spendera natten ute, vandrandes i mörkret.

 

Det här är varför jag inte tillåter mig själv att hoppas på saker. Detta är varför jag inte tror på folk när dom lovar att någonting bra och kul ska hända. För det blir alltid ändrade planer i sista sekund och sen är resten av min dag förstörd.

 

Fuck this shit, i'm out!


 
 
Maria

Maria

20 juli 2015 18:49

Vill du ha en vän
så finns jag här:)<3

http://cherrypeak.bloggplatsen.se

Lotus

10 januari 2016 13:30

Tack, jag uppskattar det.
Inge illa menat men om jag verkligen känner att jag behöver någon att snacka med vänder jag mig till min flickvän eller bästa vänn.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotus - 21 november 2016 16:17

Tjenare, minns någon att denna blogg fanns? För det hade jag fan nästan glömt! Hursomhälst så kände jag för att bara göra ett snabbt och kort inlägg...för att jag vill helt enkelt. Så hur mår jag? Jo du det är en bra jävla fråga. Jag fightar min de...

Av Lotus - 28 mars 2016 10:34

jag ville bara få ut en kort sak lite fort här bland alla mina nedstämda och negativa inlägg. Nej jag mår inte helt bra, det kommer jag förmodligen aldrig att göra. För jag har en grov form av depression och socialfobi/ångest. Det är saker som gör m...

Av Lotus - 23 januari 2016 17:57

HAHAHAHAHA!!! Rösterna gillar att snacka va?! Don't worry. I'm alright, i'm FINE!! ...

Av Lotus - 1 januari 2016 17:03

Wooow mitt liv kunde inte vara mer skrivat än vad det är just nu...   Hej igen! Här är jag igen...efter typ 5-6 månader. Och du vet vad det betyder....jag mår "fantastiskt"(med en gnutta sarkasm). Nu låt mig förklara vad som har skett den senaste...

Av Lotus - 23 augusti 2015 00:07

Så...det är en dag kvar sen börjar jag på gymnasiet. Det ser jag faktist fram emot. Men såklart, jag skriver ju här så då kommer jag ju inte skriva omdet jag anser bra med att börja gymnasiet. Nej nej. Jag är här igen för att skriva ut att jag mår/...

Sök i bloggen

Presentation


Det här är en plats för mina jobbiga tankar.
Allt jag skriver är sant.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lyssna På Musik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards