Mina Mörka Tankar

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Lotus - 6 februari 2015 10:36


Tycker du att du är konstig? Tycker du att du har vrickad humor? Tycker du att din stil är annolunda? Är du helt säker?
Låt mig fråga detta då.
Garvar du när du och en kompis snackar om att tortera en person som du hatar? Tycker du om att se blod? Gillar du att försöka komma på dom brutalaste tortyrteknikerna tillsammans med personen du älskar? Har du och en kompis nån gång försökt listat ut olika sätt man kan gömma en död kropp? Har du nån gång bränt dina egna händer för att du har behandlat någon du älskar fel? Måste du gå ut i skogen och skrika tills du har tappat rösten, för att lugna ner dig? Visar du vem du egentligen är och säger du "FUCK YOU!" rakt ut när andra inte gillar det? Blir du glad och skrattar åt bitchblickarna du får?
Tänker du "Nej jag vill inte ha den på mig, dom andra kanske kommer kommentera det..." eller "Fuck it! Jag vill ha den på mig och den är bekväm!"
Älskar du natten för att det är där du känner dig hemma? Säger du vad du tycker utan att bry dig? Har du slutat kolla på TV för att reklamen gör dig förbannad och för att du stör dig på alla idiotiska program? Vet du att ifall du hade kunnat döda någon så skulle du redan ha gjort det?

Eller klär du dig som dina kompisar? Följer du tränder? Litar du på allt som står på facebook? Blir du tjurig när du har förlorat en följare på instagram eller twitter? Är du hellre tyst om vad tycker än att stå för din åsikt? Vill du gå samma väg som dina vänner för du vill inte bli lämnad ensam? Skyller du ifrån dig eller försöker ge olika förklaringar istället för att stå för nåt du sagt eller gjort?

Är du fortfarande säker på att du är konstig, vrickad eller annorlunda?
Jag vet iallafall vem jag är och jag vet vem jag hatar.

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Det här är en plats för mina jobbiga tankar.
Allt jag skriver är sant.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lyssna På Musik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards